Wednesday, June 17, 2009

ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ - LIVE & ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ - 2009 2cd

    1. ΚΥΨΕΛΗ - Ορφέας Περίδης
    2. ΝΤΕΡΜΠΙ / ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ - Ορφέας Περίδης, Διονύσης Σαββόπουλος
    3. Ο ΡΕΜΠΕΝ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΔΑΣΩΝ - Ορφέας Περίδης
    4. ΜΙΑ ΝΟΤΑ - Φοίβος Δεληβοριάς, Ορφέας Περίδης
    5. Η ΣΚΙΑ - Ορφέας Περίδης
    6. ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ Σ΄ΑΓΑΠΗΣΑ - Σωκράτης Μάλαμας
    7. ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ, ΤΡΕΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - Ορφέας Περίδης
    8. ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ 'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ - Παύλος Παυλίδης
    9. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΟΣ - Ορφέας Περίδης
    10. ΡΩΣΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ - Πέτρος Βαγιόπουλος, Ορφέας Περίδης
    11. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ - Μανώλης Ρασούλης, Ορφέας Περίδης, Λιζέτα Καλημέρη
    12. ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ - Ορφέας Περίδης
    13. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΗ ΖΩΗ - Ορφέας Περίδης
    14. ΤΟ ΒΑΛΣ - Ορφέας Περίδης, Μανώλης Ρασούλης, Λιζέτα Καλημέρη
    15. ΔΕ ΣΕ ΚΟΙΤΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ - Ορφέας Περίδης, Δημήτρης Πάντος
    16. ΑΧ ΝΑ ΣΕ ΔΩ - Ορφέας Περίδης, Μελίνα Κανά, Λιζέτα Καλημέρη, Δημήτρης Πάντος
    17. ΖΗΛΕΥΕΙ Η ΝΥΧΤΑ - Ορφέας Περίδης
    18. ΜΠΡΟΝΞ - Ορφέας Περίδης
    19. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ Τ' ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ - Ορφέας Περίδης
    20. ΦΕΥΓΩ - Ορφέας Περίδης
    21. ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ - Ορφέας Περίδης, Λιζέτα Καλημέρη
    22. Ο ΦΑΡΟΣ - Λιζέτα Καλημέρη, Ορφέας Περίδης
    23. ΦΥΛΑΚΗ - Λιζέτα Καλημέρη, Ορφέας Περίδης
    24. ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ - Ορφέας Περίδης, Μελίνα Κανά, Λιζέτα Καλημέρη
    25. ΠΑΡΑΜΥΘΙ - Ορφέας Περίδης
    26. ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΑ - Ορφέας Περίδης, Μελίνα Κανά, Λιζέτα Καλημέρη, Δημήτρης Πάντος
    27. ΥΛΑΓΙΑΛΙ - Ορφέας Περίδης
    28. ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ - Ορφέας Περίδης
    29. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ - Ορφέας Περίδης
    30. ΑΛΥΣΙΔΕΣ - Ορφέας Περίδης
    31. ΑΠ' ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΟΙΤΩ - Ορφέας Περίδης

    No comments:

    Post a Comment