Wednesday, June 10, 2009

ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ - ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ 1921-1970 - 4 CDs - 2009,

    CD1
    1 ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    2 ΜΗ ΜΟΥ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ - Γρηγόρης Μπιθικώτσης, Μανώλης Χιώτης
    3 ΤΡΕΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ - Ντούο Χάρμα
    4 ΤΟ ΦΤΟΧΟΜΠΟΥΖΙΚΟ - Στράτος Διονυσίου
    5 ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΝΟ ΚΙ ΟΥΡΑΝΟ - Μαίρη Λίντα
    6 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ - Μανώλης Αγγελόπουλος
    7 ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ - Καίτη Γκρέυ, Τρίο Μπελκάντο
    8 ΣΗΚΩ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ - Αντώνης Ρεπάνης
    9 ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΤΟ ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥ - Στράτος Παγιουμτζής
    10 ΕΓΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ - Στέλιος Καζαντζίδης
    11 ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΜΥΓΔΑΛΟ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    12 Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΥΧΤΑ (Απόψε Φίλα Με) - Τώνυ Μαρούδας
    13 ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΜΟΥ - Πόλυ Πάνου
    14 ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ - Τάκης Μπίνης, Μανώλης Χιώτης
    15 ΦΕΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    16 ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ - Πόλυ Πάνου, Μανώλης Χιώτης
    17 ΣΥΛΒΑΝΑ - Μαίρη Λίντα
    18 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ - Στέλιος Καζαντζίδης, Μαρινέλλα
    19 ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ - Γιώτα Λύδια, Μανώλης Χιώτης
    20 ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - Πάνος Γαβαλάς, Μαίρη Λίντα
    CD 2
    21 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ - Στέλιος Καζαντζίδης, Μανώλης Χιώτης
    22 ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ (Το Μαχαίρι) - Μάγια Μελάγια
    23 ΑΓΩΝΙΕΣ - Μιχάλης Μενιδιάτης
    24 ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ - Στέλιος Καζαντζίδης
    25 Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    26 ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΒΟΥΝΟ - Στελλάκης Περπινιάδης, Μανώλης Χιώτης
    27 ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    28 ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΨΕ ΝΑ ΠΟΝΑΣ - Στράτος Διονυσίου
    29 15 ΜΕΡΕΣ & 15 ΝΥΧΤΕΣ - Πάνος Γαβαλάς
    30 ΜΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ - Στέλιος Καζαντζίδης, Γιώτα Λύδια, Μανώλης Χιώτης
    31 ΚΑΦΕΔΑΚΙ - Στέλλα Χασκίλ, Τάκης Μπίνης, Μανώλης Χιώτης
    32 ΕΓΩ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΟ - Σταύρος Τζουανάκος
    33 ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    34 ΕΞΩ ΑΠ' ΑΔΙΚΟ - Στέλιος Καζαντζίδης, Ζωή Νάχη, Μανώλης Χιώτης
    35 ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ - Στράτος Παγιουμτζής
    36 ΑΣ' ΕΙΝ' ΚΑΛΑ Τ' ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ - Γιώτα Λύδια, Μανώλης Χιώτης
    37 ΑΠΟΨΕ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΝΟ - Χαρούλα Λαμπράκη, Μανώλης Χιώτης
    38 ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ Μ' ΑΦΗΝΕΙΣ - Στέλιος Καζαντζίδης, Καίτη Γκρέυ
    39 ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ - Μανώλης Αγγελόπουλος
    40 ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΝΝΗ - Τάκης Μπίνης, Μανώλης Χιώτης, Ζωή Νάχη
    CD 3
    41 ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑΚΙ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    42 Η ΣΟΥΣΤΑ (Τα Πεταλάκια) - Τάκης Μπίνης, Αννα Χρυσάφη, Μανώλης Χιώτης
    43 ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΑ ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΔΕΙΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    44 Ο ΠΑΣΑΤΕΜΠΟΣ - Ιωάννα Γεωργακοπούλου, Στελλάκης Περπινιάδης
    45 ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - Πάνος Γαβαλάς, Μαίρη Λίντα
    46 ΑΠΟΨΕ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΝΟ - Χαρούλα Λαμπράκη, Μανώλης Χιώτης
    47 ΞΕΧΑΣΕ ΜΕ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    48 ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΩ - Γρηγόρης Μπιθικώτσης, Βασίλης Μπιθικώτσης
    49 ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ Μ' ΑΦΗΝΕΙΣ - Στέλιος Καζαντζίδης, Καίτη Γκρέυ
    50 ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΜΑΡΙΑ - Μαίρη Λίντα
    51 ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΩ - Στέλιος Καζαντζίδης
    52 ΤΖΕΜΙΛΕ - Ντούο Χάρμα
    53 ΜΟΙΡΑ ΚΑΚΙΑ - Τάκης Μπίνης, Ευαγγελία Μαρκοπούλου
    54 ΕΓΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ (Πες μου αν με βαρεθηκες) - Τάκης Μπίνης, Μαίρη Λίντα
    55 ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ - Στέλιος Καζαντζίδης
    56 ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΓΛΕΝΤΗΣΩ - Στράτος Διονυσίου, Μαίρη Λίντα
    57 ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΗΣ ΠΕΝΙΑΣ - Στέλιος Καζαντζίδης
    58 Ο ΜΠΕΚΡΗΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    59 ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΕΣ - Θανάσης Ευγενικός, Μανώλης Χιώτης
    60 Ο ΘΥΜΙΟΣ Ο ΚΑΝΤΑΔΟΡΟΣ - Κώστας Χατζηχρήστος, Μανώλης Χιώτης
    CD 4
    61 ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΕΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    62 ΑΠΟΤΟΜΑ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    63 ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    64 ΘΛΙΨΗ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    65 ΠΑΡΤΙΔΕΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    66 ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    67 ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    68 ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΙΤΙΑ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    69 ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    70 ΠΑΡΕ ΜΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    71 ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    72 ΕΣΥ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    73 ΣΒΗΣΕ ΤΗ ΦΛΟΓΑ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    74 ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    75 ΒΗΜΑ, ΒΗΜΑ-ΧΕΡΙ, ΧΕΡΙ - Μαίρη Λίντα
    76 ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΣΑΝ ΘΑΛΑΣΣΑ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    77 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    78 ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ - Μαίρη Λίντα
    79 Η ΦΤΩΧΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ - Μαίρη Λίντα, Μανώλης Χιώτης
    80 ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΝ Τ' ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΟΥ - Ντίνος Ηλιόπουλος, Μαίρη Ηλιόπουλος, Μαίρη

          2 comments: